برنامه ریموت درب پارکینگ

انواع ریموت درب پارکینگ

ریموت تنوع زیادی دارد و امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است. ریموت ها در سه نوع فیکس کد، لرنینگ کد و هاپینگ کد دسته بندی می‌شوند.

در فیکس کد برای دادن کد کاربر باید به قسمت مدار ریموت دسترسی پیدا می‌کرد و امنیت پائینی دارد.

ریموت های کد لرن دارای امنیت بالاتری هستند هر ریموت یک کدمنحصر به فرد دارد و دو ریموت با کد یکسان وجود ندارد. گیرنده باید قادر باشد که کدریموت را ذخیره کند و در هنگام درخواست بررسی کند که معتبر هست یا نه؟

در هاپینگ امنیت بالاتری وجود دارد و مدار فرمان قدرتمندی دارند فرکانس این نوع ریموت دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور مربوط قابل شناسایی می‌باشد و غیرقابل کپی کردن هستند.

ریموت بلوتوثی نوعی از ریموت است که به راحتی با ریموت موردنظر کددهی می شود باید ریموت بلوتوثی خام باشد تا کددهی صورت پذیرد.

ریموت پارکینگ یا دربازکن هوشمند؟

قیمت ریموت درب پارکینگ

برای ساختمان های چند صد واحدی باید از تعداد ریموت های بیشتری استفاده کرد که با توجه به قیمت ریموت درب پارکینگ هزینه زیادی دربر می گیرد.

احتمالا برایتان پیش آمده که ریموت خود در جایی جا بگذاید یا آن را گم کنید! در این صورت علاوه بر تهیه ریموت جدید و هزینه دوباره شما در آن لحظه نمی‌توانید درب پارکینگ را باز کنید.

شرکت هانتک با طراحی و تولید درب بازکن های هوشمند این مشکل را برای شما حل کرده است. دربازکن هوشمند هانتک از طریق پیامک و تماس، وای فای و اینترنت قابل کنترل است.

دیگر نگران فراموش کردن ریموت خود نباشید با نصب دربازکن هوشمند هانتک و نصب اپلیکیشن هانتک به راحتی و از طریق گوشی هوشمند خود درب پارکینگ را باز و بسته کنید.

در صورت نداشتن گوشی هوشمند حتی از طریق سیم کارت و بدون اپلیکیشن می‌توانید با ارسال پیامک و یا تماس درب را کنترل کنید.

قیمت درب بازکن هوشمند نسبت ریموت درب پارکینگ مقرون به صرفه است و شما می توانید با نصب دربازکن هوشمند علاوه بر کنترل درب پارکینگ، سیستم روشنایی پارکینگ را نیز کنترل کنید.

همچنین دیگر نیازی نیست که چندین ریموت خریداری کرده و در اختیار ساکنین ساختمان قرار دهید، کافی است با نصب دربازکن و معرفی کاربران از شر هزینه چندین ریموت خلاص شوید. دستگاه شما نیز می تواند با فعال کردن حالت آلارم در صورت تغییر وضعیت سنسور ورودی به ادمین پیامک ارسال نماید.

بیشتر بخوانید: در بازکن هوشمند | امکانات در بازکن | کنترل درب پارکینگ با گوشی

جهت خرید مدل های مختلف این محصول از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

خرید مستقیم از سایت

خرید از دیجی کالا

مقالات مرتبط

قیمت ر یموت درب پارکینگ

برنامه ریموت درب پارکینگ

انواع ریموت درب پارکینگ ریموت تنوع زیادی دارد و امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است. ریموت ها در سه نوع فیکس کد، لرنینگ کد و هاپینگ کد دسته بندی می‌شوند. در فیکس کد برای دادن کد کاربر باید به قسمت مدار ریموت دسترسی پیدا می‌کرد و امنیت پائینی دارد. ریموت های کد لرن دارای امنیت

ادامه مطلب »
نحوه استفاده از فرستنده ریموت

آشنایی با فرستنده ریموت

آشنایی با فرستنده ریموت دربازکن هوشمند هانتک از طریق وای فای، سیم کارت و ریموت رادیویی با فرکانس 433 مگاهرتز کنترل می شود. در روش فرستنده ریموت نیاز به سیم کشی نمی‌باشد و دستگاه از طریق کد ریموت رادیویی و به صورت بیسیم که جک پارکینگ و کرکره برقی و سایر گیرنده های ریموتی را

ادامه مطلب »
کنترل سیستم روشنایی

کنترل سیستم روشنایی

کنترل سیستم روشنایی با دربازکن هوشمند هانتک پیشرفت تکنولوژی امکان کنترل سیستم روشنایی با موبایل را برای ما فراهم کرده است. دیگر نیازی نیست زمانی که به سفر می روید به منظور شبیه سازی حضور در خانه لامپ ها را روشن بگذارید فقط کافی است موبایلتان همراهتان باشد. بدون تعویض کلید ها و حتی بدون

ادامه مطلب »

اپلیکیشن ریموت درب پارکینگ

اپلیکیشن ریموت درب پارکینگ بانصب اپلیکیشن ریموت درب پارکینگ و نصب دربازکن هوشمند می توانید توسط تلفن همراه، جک پارکینگ را باز و بسته کنید. این درب بازکن هوشمند یک واسط بین کاربران و درب پارکینگ است که کاربران از طریق اپلیکیشن (که با وای فای و اینترنت ) و سیم کارت (از طریق پیامک و تماس که تماس به صورت تک

ادامه مطلب »
نصب دربازکن هوشمند

نحوه نصب رسیور درب پارکینگ

نحوه نصب رسیور درب پارکینگ با نصب دربازکن هوشمند می توانید توسط تلفن همراه، جک پارکینگ را باز و بسته کنید. این درب بازکن هوشمند یک واسط بین کاربران و درب پارکینگ است که کاربران از طریق اپلیکیشن (که با وای فای و اینترنت ) و سیم کارت (از طریق پیامک و تماس که تماس به صورت تک زنگ می باشد)

ادامه مطلب »

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط

اسکرول به بالا